Sunday 5 November 2017

Forex Trading Strategier Pris Action Ea


Forex Trading Strategy. Nick s Forex pris Handlingsstrategi. Velkommen til den siste utgaven av Forex tradingstrategien. Min Forex trading strategi er helt basert på pris handling, ingen indikatorer, ingen forvirrende teknikker, bare ren pris. Jeg har utviklet, tweaking, og bedre prisstrategien siden 2005 Denne handelsstrategien er ti år i å gjøre det har overlevd store endringer i markedsforhold, høy volatilitetsperioder, lave volatilitetsperioder og alt annet Forex-markedet har kastet på det. Og det er skjønnheten i handler en prishandlingsstrategi. Indikatorbaserte strategier er låst til markedsforholdene de ble opprettet for. Prisaksjonen er flytende, tilpasser seg lett til endrede forhold, til forskjellige par, til forskjellige tidsrammer og til og med til forskjellige handelsfolk. Viktigst er prishandlingen tillat Du skal holde din handel enkel. Å holde din handel enkel. Hovedprinsippet i min Forex trading strategi er å holde trading enkelt jeg er imot over complica ting handel Fordi jo enklere strategien din er, desto mer effektiv vil du være som handelsmann. En av de viktigste målene med min prishandlingsstrategi er å holde mine diagrammer rene. Det eneste jeg legger på diagrammer, er støtte - og motstandsområder jeg bruker disse støtte - og motstandsområdene i forbindelse med lysestakeanalyse for handel med Forex Packing, mine diagrammer fulle av indikatorer vil gjøre det umulig for meg å lese prishandlinger. Utvikling uten indikatorer gjør min Forex tradingstrategi enkel, stressfri og svært effektiv. Hva gjør en ren Forex diagram ser ut Her er et bilde av min EUR USD 4-timers diagram. Min rene og enkle Forex trading strategi. Dette diagrammet er klart og lett å forstå, det er ingenting som distraherer deg fra å lese pris. Dette er grunnen til at jeg elsker Forex trading strategi. Noen trading strategier er et absolutt rot av indikatorer Sjekk ut bildet nedenfor, noen mennesker faktisk handel slik. En rotete indikator basert Forex strategi. Hvorfor ville du ønsker å handle som this. Indic Atorer som kreves for denne handelsstrategien. Så å handle med Forex Trading Strategy, bruker jeg ingen indikatorer. Jeg liker vanligvis ikke å bruke Forex-indikatorer, da jeg finner dataene verdiløs, da de lagrer nåværende pris. Hvis du vil være i øyeblikket og ta handler basert på hva som skjer akkurat nå, da må du basere handler på nåværende prishandling. hvor valutapar kan du handle suksessivt ved hjelp av forex pris handling. min forex trading strategi vil fungere på noen valutapar, som er gratis flytende og regelmessig handles. Dette skyldes at metoden min er basert på pris handling. Dette betyr at du kan bruke denne handelsstrategien til å kunne bytte et hvilket som helst valutapar du finner på Forex trading plattformen. Når det er sagt, foretrekker jeg personlig å konsentrere meg om noen få valutapar på en hvilken som helst tid jeg finner det for distraherende å prøve å holde styr på for mange par samtidig. Jeg handler hovedsakelig EUR USD, USD CAD og AUD USD Jeg handler generelt disse valutaparene som de er mest forutsigbare og deres bevegelse er jevnere Du finner ikke tilfeldige hopp med mindre det har vært noen svært uventede nyheter, noe som er ganske sjelden. Hvis du foretrekker å handle en bestemt Forex-økt, for eksempel London, New York og asiatisk økt, velger du de viktigste valutaparene som er aktive på disse tider. Pris Handling Trading fungerer bedre på lengre tidsrammer. Som dette Forex Trading System er basert på pris handling kan du handle enhver tidsramme fra en time og over. Jeg konsentrerer meg hovedsakelig om de en time, fire timers og daglige diagrammer Disse er konsekvent den mest lønnsomme, da mønstrene er enklere å få øye på og føre til mer konsekvent fortjeneste. Typer av prisaksjonsanalyse. I hovedsak bruker jeg to former for prisaksjonsanalyse. Støtte og motstandslinjer. Kanskjeestikkanalyse. Min Forex Trading Strategy. Due til den siste økonomiske usikkerheten og landene mister sine kredittvurderinger etc, valutaer er ikke trading som de normalt ville Dette har ført til at jeg bare handler omvendelser. Jeg ser etter Sterke reverseringsoppsett danner på toppen av mine støtte - og motstandsområder Når et mønster skjemaer, som indikerer en reversering, konfigurerer jeg en utløserkurs og går inn i handelen jeg tar flere handler hver uke. Målstrategi Mål og stopp. Mål Mine mål er på gjennomsnittlig 80 pips Stopper Mine stopp er i gjennomsnitt 40 pips. Disse målene og stoppene er forskjellige under forskjellige markedsforhold. Jeg tillater vanligvis prishandling for å bestemme målet mitt og stoppe. Dette betyr at jeg vil lese lysene og sette mitt stopp basert på de siste høyder og nedre A vanlig sted for et stopp vil være over eller under de siste høye eller lave. Hvordan justere handelsstrategien rundt nyhetsutgivelser. Jeg bruker Forex-kalenderen fra å holde oversikt over økonomiske data Statistisk har jeg funnet ut at jeg ikke trenger å unngå trading under high impact nyhetsmeldinger Faktisk, ved å handle gjennom de fleste nyhetsmeldinger, ender jeg med å tjene mer profit. Banks og andre store handelsinstitusjoner betaler millioner for analytikere og data feeds dette tillater dem å lage e ducated gjetning om kommende økonomiske datautgivelser Disse gjetningene er innregnet i pris før dataene slippes ut. Hvis en handel setter inn skjemaer før en stor økonomisk datautgivelse, kan det være et tegn på at store institusjoner er posisjoner selv for utgivelsen. Hvis pris handling er Å fortelle deg om kort, det er vanligvis en grunn. De eneste nyhetene jeg unngår er uforutsigbare nyheter eller svært høye nyhetsnyheter, her er en rask liste. Tal fra sentralbanksledere eller politikere. Renteavtaler eller noe som er direkte relatert til renten. NFP-rapport, navnet ble endret for en stund siden, til rapporten om ikke-gårdsendringsendring. Du bør også passe på viktige politiske møter som toppmøtet i G7 og G8. Det nylig G7-toppmøtet i juni 2015 forårsaket mange uforutsigbare trekk i euro. For det meste kan nyheter bli sikkert ignorert. Det eneste jeg ikke gjør er å legge inn en handel som utløses av en pressemelding. Nyhetsbaserte trekk pleier å spore raskt, så hvis jeg har en opptaksutløser fjerner jeg det før noen større pressemelding. Som du kan se, er Forex Trading Strategy enkel og lar deg lage pips i alle markedsforhold, med nesten alle Forex-valutapar. Jeg vil holde det enkelt, kort og til det punktet. Denne lille EA har mye potensial En venn av meg og jeg har samarbeidet om mange forskjellige typer systemer i fortiden Dette er en kulminasjon på vår innsats Han har en veldig lignende type EA som for tiden gjør 10 per måned. Her er variablene forklarte. Standardinnstillingen er True. True - dette vil angi en kjøpsordre hvis prisen pluss avstanden er mindre enn laveste kjøp eller høyere enn den høyeste kjøperen samme for selger. Falle - dette vil sette en kjøpsordre dersom prisen pluss Avstanden er mindre enn laveste kjøp eller en selger høyere enn den høyeste selgeren. MinTime Standard er 91. Dette er hvor mange sekunder en ordre må åpnes før den kan lukkes Dette er for å hjelpe til med å forhindre scalping Hvis megleren har ingen tidsbegrensning, så kan du sette th er til 0 Velocity4x krever 91 sekunder. Standard er 0 1.Pretty selvforklarende Dette er den første masse størrelsen som er først plassert. Standard vil avhenge av kontostørrelse, mellomrom og må optimaliseres for å sikre at du har en god innstilling Personlig bruker jeg 0 01 for de fleste alt. Innskrivningsstandard er 0. Dette brukes på to forskjellige måter og brukes sammen med Multiplikator Hvis du ikke bruker Multiplikator Martingale, kan innstillingen være alt du vil at neste ordre skal øke til I de fleste tilfeller kan den minste størrelsesstørrelsen man har er 0 01, hvis du setter trinnet til noe mindre enn 0 01, vil det ta mer enn en ordre for å øke til neste trinn. For eksempel vil 0 005 økning sette andre rekkefølge til 0 015, men dette vil bli avrundet til 0 02, så vil neste rekkefølge være 0 02 og så videre. Hvis du bruker 0 for innstillingen, vil de påfølgende ordrene hver være mange størrelser. Hvis du bruker multipliser, så du må ha en økning større enn 1 jeg har brukt så lavt som 1 01 til så høyt som 5 0 Dette forklares videre i neste variabel. Optimering er nødvendig for å bestemme den beste Increment. Multiplikatorstandarden er false. This brukes til å bestemme måten som partialiseringen økes når den er satt å falle øker trinnet gradvis Når det er satt til sant, øker trinnet eksponentielt. Ved hjelp av Multiplikator, gjør dette faktisk et Martingale-type system. Konservativ standard er false. Dette ble opprinnelig brukt før fremkomsten av profitt rutene nå i spill Hvordan fungerer det, for hver kjøps - eller salgsordre som er plassert, blir fortjenestemålet redusert med XX På denne måten, jo flere bestillinger du har åpnet, desto mindre fortjeneste er påkrevet, desto raskere blir ordrene lukket og alt er startet over. ProfitReducer Dette brukes i forbindelse med konservativ innstilling Dette er hva ProfitTarget er redusert av. ProfitTarget Standard er 50. Dette er et dollarbeløp som du bestemmer gjennom optimalisering. Sperring Standard er 10.Dette er Minimalavstanden mellom ordrer Nok en gang anbefales optimalisering. Endring Standard er false. Dette brukes til å slutte å handle når alle ordrene er fjernet. Det eneste problemet jeg har med backtesteren er at hver gang en gang i tiden kjøper den tapende eller selger tett ut før de skal også. Ifølge kodingen bør det bare være en tapt ordre som er stengt til enhver tid. Hvis noen der ute kan hjelpe meg med å avgjøre hvorfor dette skjer, og være i stand til å korrigere det, ville jeg være mest takknemlig. Over den treårige Alpari-historien har denne EA vist seg å være ganske lønnsom med de riktige optimaliseringene. I løpet av de siste to årene har jeg fått mye informasjon og kunnskap fra forumene, og jeg håper at dette vil være litt lite bidrag tilbake til fellesskapet Nyt og kan du lage masse pips Hold på truckin. EDIT - Versjon 2 fastsatt de avsluttende inkonsekvensene. EDIT - Versjon 3 - se post 23 for forklaring. EDIT - Versjon 4 - se post 42 for forklaring. EDIT - Versjon 5a Neo - se post 52 for forklaring. EDIT - Versjon 10 - se post 2089 for forklaring. EDIT - Versjon 11 - se post 2101 for forklaring. Enkelte måter å bli en bedre pris Handling Trader. Prisen Handling er en form for teknisk analyse som fokuserer utelukkende på tidligere priser som har handlet i markedet. Denne artikkelen inneholder en enkel og kompleks metode for nye handelsmenn til å begynne å lære prisaksjon. Denne studien kan fremmes i live-sesjonene på DailyFX, hvor analytikere og instruktører forklarer prisendringer i ekte markedsvilkår. En av mine favoritt setninger å bruke i webinarer er som følger. Pris Action er min favoritt indikator, fordi det er den eneste som aldri vil fortelle meg en løgn. Og dette er sant, men kanskje litt ugjennomsiktig for nye handelsmenn, eller til og med erfarne forhandlere som ikke har funnet studien av prishandlinger. Studiet av prishandling innebærer å lese forbi priser, å bygge en tilnærming eller plan for fremtiden. Sikkert, de fleste handelsfolk som ender opp med å gjøre det som en handelsmann, finner dette konkret studie av teknisk analyse til slutt, men det er vanligvis bare etter flere skuffelser og mislykkede forsøk på å bygge indikatorbaserte strategier som zig når markedet faktisk synker Så, vær så snill å la meg utdype på min tidligere uttalelse. Prisen vil aldri lyve for oss, som handelsmenn, fordi det aldri har til hensikt å fortelle oss hva som vil skje, men heller det forteller bare oss hva som har skjedd. Det er en kløft for å koble fra disse to lokalene. Som en handelsmann vil du aldri vite hva som vil skje i fremtiden. indikator eller indikasjon på hva som kan skje i fremtiden er bare en mulighet, og selv da kan det være en ekstern mulighet i beste fall fordi den indikatoren du bruker - vel, det er egentlig bare en fin måte å se på tidligere prishandling. , uavhengig av strategien - de samme kjedelige begrepene risiko, handel og pengeforvaltning er av største betydning for næringsdrivende. Men etter det kan handelsmenn fokusere på å få sannsynlighetene på deres side som så mye som mulig gjennom analyse, og dette er hvor prishandlinger virkelig kan skinne. Fordi, igjen - dette er en ren måte å se på tidligere priser, uten forvirring av en matematisk formel som kan skjule hva som skjedde i den siste tiden. Below er fire enkle måter som handelsmenn kan bli bedre til å lese, reagere og analysere pris handling. Med hod 1 - The Prize Action Primer. Hvis du har vært i DailyFX de siste par årene, har du kanskje møtt en tidligere artikkel på pris handling Vi snakker om dette mye på grunn av alle de ovennevnte grunnene, og ganske enkelt - det virker ikke at det virker i å fortelle oss fremtiden, men det virker i å tillate oss å se fortiden så effektivt og ærlig som mulig. Metoden 2 Gra de Trender ved å fokusere på svinger. En av de første søyler av tekniske analysesentre på det gamle språket om trenden er din venn. Og årsaken til dette går rett tilbake til en av de aller første tingene vi berørte på begynnelsen av denne artikkelen Fremtiden er virkelig uforutsigbar. Men trender finner sted av grunner, rettvis Kanskje det var en QE-kunngjøring, eller en gjeldskrise - uansett grunnen, trender eksisterer mye som havets tid eksisterer. Og akkurat som svømmere i hav, er handelsmenn ofte best betjent ved å gå med strømmen. Fordi, hvis vi ser på handel som pessimistisk som vi kan, og vi antar at noen enkelt handel er lik med å vende en mynt, så har vi 50 50 sjanse for prisoverføring opp eller ned, right. Well, hvis denne forspenningen fortsetter, og videre - hvis vi handler i retning av denne forspenningen, står det grunnen til at vi kan begynne å flytte våre sjanser eller sannsynligheter for å lykkes litt bedre enn en 50 50 splittelse. Kanskje det er lite, kanskje så lite som 51 49 til vår fordel, eller 52 48 - men logikken er den samme. Hvis det som skjedde fortsetter, kan jeg stå en bedre enn rettferdig sjanse til suksess. Hvis vi legger til sterk pengeforvaltning, vel - nå har vi en hel strategi. Tradere kan lese og måle trender som bruker kun prishandling Vi utvider om dette emnet i vår introduksjon til prishandling, men vi kan bare se på diagrammet for å påpeke trenden. Utviklingene vil ofte bli uthevet med høye høyder og lavere nedgang. nedtendenser vil se nedre og lavere høyder. Og dette er i seg selv veldig kraftig, men det store spørsmålet du må spørre deg selv er om det er nok å bare kjøpe når prisene har har flyttet høyere, eller å selge når prisene har gått lavere. Svaret er en definitiv nei Og årsaken er at vi igjen vil prøve å få de beste mulighetene for suksess i markedet gitt informasjonen som er tilgjengelig for oss , og for det kan vi gå videre til neste metode. Metode 3 Bruk prishandling for å markere verdifull støtte og motstand. Det andre primære aspektet ved teknisk analyse er støtte og motstand, og dette er en annen melding som prisstudien kan bringe til oss . Prisvinner kan identifisere støtte og motstand i market. Reading svingninger i markedet er en enkel måte å begynne å gjøre dette på. En sving kan ganske enkelt bli klassifisert som et bøyepunkt i markedet. Vi diskuterte dette emnet i artikkelen Price Action Swings, og har lagt til en illustrasjon nedenfor for å markere dette punktet. Svingen i markedet er det punktet hvor etterspørselen oversteg forsyningen i tilfelle av sving med lav innstilling, eller forsyningen gikk over etterspørselen, noe som skapte en sving høy motstand før prisene gikk lavere. Tradere kan bruke disse gradvis høyere swing - høyder og høyere sving-lows for å definere en opp-trend Hver av disse svinghøyde gir et poeng med støtte som handelsmenn kan se etter å kjøpe inn i trendene billigere. Høyere sving-løy definerer støtte i en opp - trend. De kan også bruke gradvis nedre og lavere høyder for å benekte en down-trend. Og selvfølgelig blir hver av disse lavere svinghøyde nivåer av motstand som handelsmenn kan bruke. Høyere svinghøyder definerer motstand i en down-trend. Vi kan til og med ro pe i noen ekstra støtte - og motstandsstudier i et forsøk på å finne virkelig viktige nivåer Psykologiske nivåer for eksempel kan være en fin måte å peke på svinger som kan ha litt mer betydning på markedet. Fibonacci kan være et annet fantastisk tillegg til prishandling å peke ut nivåer som andre handelsfolk kan se etter. Etter at handelsmenn kan identifisere svinger med støtte og motstandsbøyninger, kan handelsmenn begynne å se for å kjøpe opp-trender billig, nær eller nær støtte, mens forhandlere kan se for å selge kostnadseffektivt når prisene er eller nær motstand som bringer oss til den nøyaktige oppføringen av handelen. Metode 4 Bruk Pris Handlingsformasjoner til Trig gir til Positions. After trenden er identifisert, og etter at handelsfolk har funnet støtte og motstand via svinger vist på markedet, kan handelsmenn begynne å lete etter formasjoner for å bestemme når og hvordan du skal gå inn i stillinger. Det er ganske mange av disse der ute, og vi har snakket om mange slike fo rmations de siste årene Senest har vi markert fem av de mest vanlige bearish reverseringsmønstrene i artikkelen, Trading Bearish Reversals. En Bearish Engulfing Mønster før en massiv trekk nedover. Og en favoritt av prishandlerne, kan stangstangen tilbyr noen gode muligheter for oppføring. Jeg vet at når jeg lærte pris handling, så mye av det, i det minste i utgangspunktet, følte meg veldig esoterisk. I vår konstante innsats for å gi best mulig utdanning for våre handelsfolk tilbyr vi en rekke prisbaserte handlinger webinarer hver eneste uke. Jeg gjør et webinar på DailyFX e uke. I dette webinaret ser jeg på ulike markeder for å vise hvordan handelsmenn kan integrere denne typen kunnskaper i et dynamisk miljø, og videre - hvordan man strategiserer med og rundt det. - Skrevet av James Stanley. James er tilgjengelig på Twitter JStanleyFX. For å bli med på James Stanleys distribusjonsliste, vennligst klikk her. DailyFX gir forex nyheter og teknisk analyse om trender som påvirker den globale curren ncy markeder. Jeg bruker Price Action EA siden tre måneder, og jeg vil dele det med deg. Jeg forventer at det kan bidra til å gjøre alle til en kjekk mengde penger jeg bruker den på to kontoer jeg har med Trading Point og Hot Forex, og det tilbyr god handel I det tilfellet foreslår jeg ekstremt at du prøver å bruke den. Den passer for 5-sifret meglere, og du kan legge til en ekstra null i innstillingene. Klikk her for å laste ned et stort handelsverktøy og - strategi GRATIS. er ikke viktig å legge til ekstra nuller med v 2 0 Indikatorer For det meste bruker jeg innstillingene for min pris EA er nåværende BT med Alpari US, EUR USD M5 tidsramme, TP 25 25 faktiske pips, SL 500 500 faktiske pips, Bruk Trailing Stop False Trailing Stop 15 15 faktiske pips og Trailing Gap 10 Jeg bruker minimumstorlek 0 01 Du kan bruke 0 02 for testen Det vil gjøre forretninger uansett hvilken størrelsesstørrelse du har satt på. Du bør være forsiktig, selv om jo bedre mye størrelse kan få deg til større tegne ned selvfølgelig. Hvis du vil, kan du kjøre et par flere tilbakemeldinger på AUD USD M5-diagrammet, og det ser ut til å gjøre litt mer, med mindre trekk ned enn på EUR USD. Popular Queries. PRICE ACTION EA. forex fabrikkpris handling ea. mql4 mengde pips. price action mql4.sfe pris handling mt4 EA. sfe pris action. Welcome to My World of Forex Trading. Welcome handelsmenn til min Forex trading blog Mitt navn er Dale Woods, og som deg - Jeg er en lidenskapelig detaljhandel. Min spesialitet i markedet er swing trading s ansikt det, når du først last opp MT4 og åpne opp ditt første diagram de ikoniske, grønne, mørke temafarger kan få deg til å ringe, med mindre. Selv om Metatrader 4 allerede er fullpakket med standarden ut av esken, har MT4-indikatorer tradere og utviklere hatt mulighet til å skape sin egen skikk indikatorer for. Trenger nøkkelnivåer er en kjernefaktor av teknisk analyse Problemet er at teknikken kan være så forvirrende for nybegynnere, fordi markering av dem på et diagram er veldig subjektiv. The. Heikin Ashi Candle Anatomy Fordelene med Heikin Ashi Diagrammer Slik Leser Heikin Ashi Lysestaker Advarsel om bruk av Heikin Ashi Slik handler Heikin Ashi-diagrammer Heikin Ashi. For lenge siden ble teknisk analyse satt i samme bøtte som astrologi, palmeavlesning og fortune-cookies. du trodde det var noen fordeler. Lets være ærlig, de fleste handelsfolk LOVE-indikatorer er alltid et element av spenning når du oppdager et nytt skinnende verktøy for å tinker med på diagrammene dine. Men det. Nesten vil hvert enkelt teknisk basert handelssystem stole på du den profesjonelle Forex-aktøren, som har muligheten til å tegne støtte - og motstandsnivåer på riktig måte. Forex trading systemer kommer i en rekke kompleksiteter Det er overveldende for en nybegynner å finne strategienålen fra Internett-hestacken I dag skal vi. Forex Binær Optimalisering Den siste trenden i finansnæringen er en helt ny måte å tjene penger på fra valutabevegelser. Binære alternativer skal ikke forveksles med. Hvordan vurderer du deg selv som en Forex-aktør Eller som en person for den saks skyld? Det er en epidemi av handelsmenn der ute evaluere seg i en.

No comments:

Post a Comment